S
2017-2018 Güz Yarıyılı Ders Kayıtları ve Kayıt Yenileme İşlemleri
2017-2018 Öğretim Yılı Güz Dönemi Kayıt Yenileme ve Ders Kaydı işlemleri 11-15 Eylül 2017 tarihleri arasında Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılacaktır.
2017 ÖSYS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler.
İkinci Öğretim öğrencileri ile öğrenim süresini aşan Birinci Öğretim öğrencilerinin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)
1- 2017-2018 Öğretim yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 11 – 15 Eylül 2017 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.
2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.
3- a) 2017 ÖSYS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler.
b) İkinci Öğretim ve Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri ile öğrenim süresini aşan Birinci Öğretim öğrencilerinin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)
İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:
a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “http://www.trakya.edu.tr” adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya “http://obs.trakya.edu.tr” internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.
b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.
c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.
e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.
h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan ara sınıf öğrencilerimizin, dekontlarını 21 Eylül 2017 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.
ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan ara sınıf öğrencilerimizin, dekontlarını 21 Eylül 2017 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.
2017 ÖSYS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler.
İkinci Öğretim öğrencileri ile öğrenim süresini aşan Birinci Öğretim öğrencilerinin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)
1- 2017-2018 Öğretim yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 11 – 15 Eylül 2017 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.
2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.
3- a) 2017 ÖSYS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler.
b) İkinci Öğretim ve Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri ile öğrenim süresini aşan Birinci Öğretim öğrencilerinin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)
İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:
a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “http://www.trakya.edu.tr” adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya “http://obs.trakya.edu.tr” internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.
b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.
c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.
e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.
h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan ara sınıf öğrencilerimizin, dekontlarını 21 Eylül 2017 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.
ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan ara sınıf öğrencilerimizin, dekontlarını 21 Eylül 2017 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ | |||
İPSALA MESLEK YÜKSEKOKULU | |||
2017/2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI SINIF DANIŞMANLARI | |||
ELEKTRONİK TEKNOLOJİSİ | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
1 | Öğr. Gör. Görkem ŞEN | gorkemsen@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
2 | Öğr. Gör. Tuncay SOYLU | tuncaysoylu@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
MEKATRONİK | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
1 | Öğr. Gör. Yusuf AVŞAR | yusufavsar@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
2 | Öğr. Gör. Emrah AYDIN | emrahaydin@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
DIŞ TİCARET | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
1 | Öğr. Gör. Gamze YILDIZ ERDURAN | gamzeerduran@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
2 | Öğr. Gör. Senem DEMİRKIRAN | senemdemirkiran@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
PAZARLAMA | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
1 | Öğr. Gör.Tuna ŞENER | tunasener@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
2 | Öğr. Gör.Tuna ŞENER | tunasener@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
LOJİSTİK | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
1 | Öğr. Gör. Haluk KAYICI | halukkayici@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
2 | Öğr. Gör. Tülay SAYIN | tulayadas@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
LABORATUVAR TEKNOLOJİSİ | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
1 | Doç. Dr. Cem TOKATLI | cemtokatli@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
2 | Yrd. Doç. Dr. İpek ATILGAN HELVACIOĞLU | ipekhelvacioglu@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
ENDÜSTRİYEL ELEKTRONİK | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
2 | Öğr. Gör. Tuncay SOYLU | tuncaysoylu@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
GÜMRÜK İŞLETME | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
2 | Öğr. Gör. Senem DEMİRKIRAN | senemdemirkıran@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
TARIM İŞLETMECİLİĞİ VE PAZARLAMA | |||
SINIF | ÖĞRETİM ÜYESİ | TELEFON | |
2 | Yrd. Doç. Dr. İpek ATILGAN HELVACIOĞLU | ipekhelvacioglu@trakya.edu.tr | 616 13 48 |
Öğrenci İşleri Sorumlu Personeli | Programı | TELEFON | |
Mehtap KILINÇ AKI Sibel KAHVECİ |
Endüstriyel Elektronik | mehtapkilinc@trakya.edu.tr sibelkahveci@trakya.edu.tr |
616 13 48 |
Gümrük İşletme | |||
Dış Ticaret | |||
Tarım İşlet. ve Pazarlama | |||
Pazarlama | |||
Elektronik Teknolojisi | |||
Elektronik Teknolojisi (İ.Ö.) | |||
Lojistik | |||
Lojistik (İ.Ö.) | |||
Laboratuvar Teknolojisi | |||
Dış Ticaret (İ.Ö.) |
Ek Dosyalar
Bu içerik 08.09.2017 tarihinde yayınlandı ve toplam 3015 kez okundu.