2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları ile Başvuru Ve Değerlendirme Takvimi

2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Döneminde Yüksekokulumuz bünyesinde bulunan Önlisans düzeyindeki programlara "Kurumlar Arası Yatay Geçiş" Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.

2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı yatay geçiş kontenjanları için Yüksekokulumuza başvuruda bulunacak öğrencilerimizin "Yatay Geçiş Takvimi" içerisinde yer alan tarihler arasında istenen belgeler ile birlikte 29.07.2022 tarihine kadar Yüksekokulumuz öğrenci işlerine şahsen ya da elektronik ortamda (ipsalamyo@trakya.edu.tr) başvurmaları gerekmektedir.

Başvurular 25.08.2022 tarihine kadar değerlendirilecek olup, sonuçlar 26.08.2022 tarihinde yüksekokulumuz internet sayfasından ilan edilecektir.

Yatay Geçiş Başvuru Dilekçesine Eklenecek Belgeler (dilekçe formu ektedir)

  1. Öğrenci Belgesi
  2. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  3. Not Durum Belgesi (Transkript) (imzalı aslı)
  4. ÖSYM YKS Yerleşme Sonuç Belgesi
  5. ÖSYM YKS Sonuç Belgesi (merkezi yerleştirme puanıyla başvuranlar için alınan puanları gösteren belge)
  6. Geldiği Üniversitede Okuduğu Programın Onaylı Öğretim Planı (imzalı aslı)
  7. Geldiği Üniversitede Okuduğu Programın Onaylı Ders İçerikleri (imzalı aslı)
  8. Disiplin Cezası Almadığını Gösterir Belge (imzalı aslı)
  9. Daha Önce Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge
  10. İkinci Öğretimden Örgün Öğretime yatay geçiş yapacak öğrencilerin ilk %10’a girdiğini gösteren belge
Ek Dosyalar
Bu içerik 19.07.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 1721 kez okundu.