2013 - 2014 EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ KAYIT YENİLEME

2013-2014 Eğitim Öğretim Dönemi kayıt yenileme işlemleri başlamıştır. 
Kayıt yenileme işlemleri ayrıntıları için tıklayınız.

 1- 2013-2014 Öğretim yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 16 Eylül 2013 – 20 Eylül 2013 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.

 

2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.

 

3- Öğrenim süresini aşan ve ikinci öğretim öğrencilerinin, öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türkiye İş Bankası’nın herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)     

4-Öğrenim süresini aşan ve ikinci öğretim öğrencilerinin, öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretlerini Türkiye İş Bankası'nın herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları halinde, bir saat içerisinde   ders alma işlemlerini yapabileceklerdir. 

                                       

İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için

a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak http://www.trakya.edu.tr adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi”ne girebilir veya http://obs.trakya.edu.tr internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.

b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.

c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.

d) Açılan ekranın üstü kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.

e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz. 

f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.

g) Ders danışmanları bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.

h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.

ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan öğrencilerin, dekontlarını 26 Eylül 2013 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna getirmeleri gerekmektedir.


Bu içerik 16.09.2013 tarihinde yayınlandı ve toplam 2433 kez okundu.